Toate pozele, poeziile si picturile sunt proprietatea STANCIU FLAVIA, asa ca nu ai de ce sa-mi copiezi sau sa-mi stergi aiurelile...
Campanie anti-furt
Incalcarea dreptului de autor se pedepseste conform legii nr. 8/1996.

joi, 14 ianuarie 2010

Leapsa despre carti













1. Când citeşti, pentru a marca locul unde ai rămas cu lectura, foloseşti semne de carte sau îndoi paginile?
Semne de carte...uneori le asortez cu cartea.
2. Ai primit în ultimul timp o carte drept cadou şi dacă "da" care a fost aceasta?
Ultima carte primită cadou şi pe care am şi citit-o a fost " Orbitor" de Cărtărescu.
3. Citeşti în baie?
Daa...şi ma refer la înţelesul strict literal...adica în cadă...ha, şi am ajuns la performanţa de a nu le uda.
4. Te-ai gândit vreodată să scrii o carte şi dacă "da" care ar fi fost aceasta?
Da, şi am şi început-o...logic că am lasat-o apoi ca pe celelalte 4. Era o carte care işi plasa personajele în China, undeva în secolul 16-17, parcă.
5. Obişnuieşti să citeşti în ore?
Obişnuiesc din plin...
6. Care este cartea preferată?
Urăsc întrebarea asta...e ca şi când m-ai pune să aleg între 70 de mii de feluri de bomboane de ciocolată...
7. Îţi place să reciteşti unele cărţi şi dacă da care ar fi acestea?
De obicei nu le recitesc...mă gândesc că în timpul în care citesc ceva ce ştiu deja aş putea să mă apuc de o carte nouă.

8. Ce părere ai avea de o întâlnire cu autorii cărţilor pe care le apreciezi şi ce le-ai spune?
Întâlnirea mi s-ar părea super dar discuţia cred că se va rezuma la stadiul de blocaj lingvistic(din partea mea)

9. Îţi place să vorbeşti despre ceea ce citeşti şi cu cine?
Da...în general îmi place să vorbesc mult( cu ocazia asta aş vrea să îmi exprim părerea de rău pentru oamenii care sunt nevoiţi să ma asculte de la 8 la 24, împreună cu sincerele mele scuze). Revenind la partea cu cititul, îmi place să descopăr toate detaliile personajelor, toate detaliile liniuţelor de dialog...tot ce se poate interpreta.

10. Care sunt motivele care te determină să alegi o carte pe care să o citeşti?
Depinde cine îmi recomandă cartea respectivă...dacă e o persoană cu aceleaşi gusturi ca ale mele, o iau ( dacă nu, o citesc numai ca să vad ce i-a plăcut ăluia în ea).

11. Care crezi că este o lectură "obligatorie", o carte pe care cineva trebuie să o citească?
Hmmm....cred că Biblia.(taie partea cu cred. Sunt sigură)

12. Care este locul preferat pentru lectură?
În pat...( sau în ora de fizică...)

13. Când citeşti asculţi muzică sau lecturezi în linişte?
Dacă sunt acasă citesc în linişte. Dacă sunt la şcoală(unde duc din plin lipsă de linişte) recurg la mp3...( nu întrebaţi ce muzică)

14. Ţi s-a întâmplat să citeşti cărţi în format electronic?
Da...pe alea le citesc seara, ca să nu mă vadă mama că stau până mai "târzior":)) ( da, mi-am pierdut lanterna)...

15. Citeşti numai cărţi cumpărate sau şi pe cele care sunt împrumutate?
Bibliotecă...

16. O carte este pentru mine... Cum aţi descrie o carte?
Mi-e silă să judec acum. Să zicem că " semi-tot + 1" (ha, şi anti-mate, anti-chimie,dar cel mai important, un moment de reculegere va rog, anti-FIZICA)

P.S: cred că am fost jefuită. Lanterna mea era la fratimiu( hmm...defapt era lanterna lui dar cum nu are nevoie de ea sa o punem la categoria lucrurile lui Flavy)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Trupul şi sufletul meu sunt începutul unui mare cântec