Toate pozele, poeziile si picturile sunt proprietatea STANCIU FLAVIA, asa ca nu ai de ce sa-mi copiezi sau sa-mi stergi aiurelile...
Campanie anti-furt
Incalcarea dreptului de autor se pedepseste conform legii nr. 8/1996.

miercuri, 20 ianuarie 2010


Dacă inima noastră s-ar opri pentru o clipă şi ar începe să raţioneze atunci am putea fi siguri de reuşita tuturor eşecurilor noastre. Să vorbim despre raţiune sau cel puţin să încercăm să-i stabilim ecuaţia ar reduce încă de la început ipoteza sufletului. Nu putem spune că există o independenţă în natura fiecăreia ci mai degrabă o continuitate. Rolurile lor se succed şi se scârbesc reciproc. Putem vorbi despre inimă atunci când raţiunea şi-a încheiat târguiala cu trupul, ca atunci când nemairămânând nimic de făcut putem începe să procreăm sentimente.
Privind totuşi prin prisma pasiunii putem afirma că sunt momente în care inima poate înlătura complet raţiunea, deseori fără voia sinelui. Există între ele o aşa legătură încât au mereu grijă să nu se jeneze reciproc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Trupul şi sufletul meu sunt începutul unui mare cântec