Toate pozele, poeziile si picturile sunt proprietatea STANCIU FLAVIA, asa ca nu ai de ce sa-mi copiezi sau sa-mi stergi aiurelile...
Campanie anti-furt
Incalcarea dreptului de autor se pedepseste conform legii nr. 8/1996.

duminică, 10 ianuarie 2010

Dacă mi-ai da o acadea ţi-aş spune că e cel mai frumos cadou, dacă mi-ai spune că sunt frumoasă, ţi-aş spune că nu vorbesc cu mincinoşi!


Am observat că oricât de mult ai urî un lucru el devine interesant o dată ce altuia i de pare fascinant. Am observat că îţi schimbi părerea si principiul aşa cum schimbi lenjeria de pat. Că lucrurile cu adevărat urâte sunt frumoase, că invidia e o trăsătură dominantă de caracter, că minciuna reprezintă doar o vorbă neadevărată. Am observat că oricât de mult ai creşte rămâi tot mic, oricât de departe ai pleca, tot acasă e cel mai bine, că singura bucurie cu adevărat completă e reciprocitatea, într-o relaţie, că oricât de multe persoane ai iubi, una iţi rămâne cu adevărat în minte. Am observat că nimeni nu ascultă muzică de calitate, că nimeni nu este de calitate. Am observat că rock-ul rămâne rock orice ai face, că prietenii se schimbă şi pleacă fără să te anunţe. Că părinţii sunt şi vor rămâne întotdeauna persoane care ţin discursuri interminabile de parcă ar candida la preşedenţie, că fraţii întotdeauna vor ceea ce vrei şi tu.;că singurul care tace şi îngite tot ce-i dai e hamsterul după bibliotecă şi că singurul care vrea afară în cele mai nepotrivite momente e propriul căţelul. Am observat că deşi bărbaţii se trag din femei, au grijă să nu o arate niciodată, că singura meserie cu adevărat frumoasă e un somn lung, că fetiţele sunt mai deştepte decât băieţeii. Am observat că lumea nu o să stea în loc dacă eu îi cer asta, că soarele o să fie veşnic galben şi luna argintie. Am observat că oricât de mult aş dormi tot îmi e somn, că oricât de mult aş învăţa tot nu ştiu nimic. Că ziua nu e egală cu noaptea, că cerul se reflectă şi în noroi. Că atunci când urlu nu mă aude nimeni, dar când ţip sunt pedepsită. Am observat că poţi trece uşor peste orice pedeapsă dacă ai considerat că nu ai primit-o, că adevăratele minuni într-adevăr există.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Trupul şi sufletul meu sunt începutul unui mare cântec