Toate pozele, poeziile si picturile sunt proprietatea STANCIU FLAVIA, asa ca nu ai de ce sa-mi copiezi sau sa-mi stergi aiurelile...
Campanie anti-furt
Incalcarea dreptului de autor se pedepseste conform legii nr. 8/1996.

duminică, 8 august 2010

Trebuie să plouă






A plouat în ziua în care ai plecat
nici mai mult nici mai puţin
trei picături pe minut
cu graţia apelor ce-şi fac drum în piatră...

***

sunt semne că se schimbă vremea
ploile vor înceta,
planurile lumii trebuie să fie zădărnicite
treptat

altfel te vei întoarce...

m-am aşezat pe-o risipă
adevărul e, prietenul meu,
că inimile mele nu te mai ştiu
palmă peste palmă,
acum când bate de noapte
între umeri ţi se-adăposteau odinioară paşii
şi şopteau: palmă peste palmă
cuget peste cuget

***

Ce scurgere impetuoasă de adaos
trebuie să plouă

altfel te vei întoarce...

6 comentarii:

  1. Uite pentru fiecare poezii care mă duce departe o sa postez doar atât: ``:)`` Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hello Flavia

    Good picture....really nice.

    Google translation is not working so well,
    i can not read this...I will try it later on.

    greetings, Joop

    RăspundețiȘtergere
  3. De unde atat de multa liniste

    RăspundețiȘtergere
  4. imi place poezia aceasta a ta!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Sedina: ok...ms ca le citesti:)
    @Joop Zand: i'll try to put a google translator on my blog...when i figure it out how to do that:D...
    @Shuhei: :)
    @cristi: e mai bine asa:)
    @Anonim: Mersi...oricine ai fi;)

    RăspundețiȘtergere

Despre mine

Fotografia mea
Trupul şi sufletul meu sunt începutul unui mare cântec