Toate pozele, poeziile si picturile sunt proprietatea STANCIU FLAVIA, asa ca nu ai de ce sa-mi copiezi sau sa-mi stergi aiurelile...
Campanie anti-furt
Incalcarea dreptului de autor se pedepseste conform legii nr. 8/1996.

vineri, 27 august 2010

Poem cu statut liric






#o haită de lupi îmi umblă prin suflete

am îndrăznit, m-am uitat la mine
mi-am redescoperit cele şapte suflete în agonie
erau într-o încercare de moarte
aşa cum sunt mai toate bucăţile de carne care vor să aibă mâini şi picioare.
mi-am revăzut toate literele, purtând încă
semnul degetelor în ele
şi urmele de pantof cu care le-am zdrobit
când nu voiau a-mi da ascultare,
mi-am găsit cugetul pierdut
şi amforele pline cu spaţii demne de lirism
mi-am revăzut credinţa, iubirea,
amanţii uitaţi, picioarele de lemn din care fabricam inimi.

#grozavă nebunie zăcea în mijlocul acestui trup
ca o ultimă strigare a artei
ca o ultimă strigare a artei.


am îndrăznit, m-am uitat în mine
atingându-mi pentru ultima oară raţiunea
era dogmatică, înclinată spre pragmatism
spre uşile care se închid mereu...
stătea cu spatele la mine
scuipând printre ideologii...

mi-am revăzut tinereţea, umerii zdrobiţi
scrierea sfârşită...

#am murit...dar am murit urcând.

6 comentarii:

  1. Uite, desenul asta de ce nu e pe deviantART?

    RăspundețiȘtergere
  2. acum l-am terminat...ma gandesc de ceva timp la el si am reusit intr-un final sa "ma exprim"... o sa il pun:)

    RăspundețiȘtergere
  3. superba:X

    se pare ca toti ne intoarcem catre noi. si eu scriu despre asta de vreo doua saptamani. MINUNAT!

    imi place finalul, ,,am murit urcand..."

    RăspundețiȘtergere
  4. asta e tabloul de care imi spuneai? 100% tu:)


    imi place

    RăspundețiȘtergere

Despre mine

Fotografia mea
Trupul şi sufletul meu sunt începutul unui mare cântec