Toate pozele, poeziile si picturile sunt proprietatea STANCIU FLAVIA, asa ca nu ai de ce sa-mi copiezi sau sa-mi stergi aiurelile...
Campanie anti-furt
Incalcarea dreptului de autor se pedepseste conform legii nr. 8/1996.

sâmbătă, 14 august 2010

Mărturisire






cuvintele periclitează limba
întotdeauna au făcut-o...

#Poeţii decăderii desfrunzesc copacii
zboară libelule prin sufletul lor                                                                               
ca printr-o grădină bine aerisită...

poemul ăsta este scris cu greutate
se aseamănă cu o plagă
cu o controversă embrionară
care în pântece îşi compune o alchimie personală
o compoziţie de caractere simbiotice, asemenea omului
poemul ăsta e ca un martir
dus la cruce
ca o alternanţă de paranteze pătrate
care au convingerea că pot naşte cercuri,
e un poem întors,
pe deplin întors...
care se-njoseşte, tăiat cu coasa
în adevăruri şi rebuturi
în parte femeiască si parte bărbătească.

In fine, e un poem nedemn de milă
care conţine cantităţi majore din
sufletele autorului...

3 comentarii:

  1. Wow....Thats fantastic Flavia,

    everytime I enjoy to see your pictures.

    go on with your good work.

    Greetings and have a nice sunday,

    Joop

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte expresivă fotografia din front...

    RăspundețiȘtergere
  3. marturisesc faptul ca imi place scriitura aceasta!

    RăspundețiȘtergere

Despre mine

Fotografia mea
Trupul şi sufletul meu sunt începutul unui mare cântec