Toate pozele, poeziile si picturile sunt proprietatea STANCIU FLAVIA, asa ca nu ai de ce sa-mi copiezi sau sa-mi stergi aiurelile...
Campanie anti-furt
Incalcarea dreptului de autor se pedepseste conform legii nr. 8/1996.

marți, 6 iulie 2010

Agape





Mă gândesc că trebuie să încep să aspir la o cunoaştere exhaustivă a lucrurilor care iau proporţii în jurul meu. Am totuşi certitudinea, in intimo meo, că nu voi găsi niciodată ceea ce caut. Stă în natura adevărurilor generale să menajeze omul pe care îl chinuie, îndeajuns de mult încât să nu se dezbrace în faţa lui, nu prea puţin de teamă să nu-i sfredelească naivitatea curiozităţii.

6 comentarii:

  1. Vad ca ti-ai schimbat putin felul in care arata blogului - foarte frumos.
    O mica sugestie: la pagina cu sabloane -> aspect, ai "regleaza latimea". Poti face zona aceasta, a postarilor, putin mai lata. Va arata si mai frumos! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. stiu..am incercat..dar ma enerveaza ca se strange grupul de persoane interesate si nu mai pot sa vad...exista vreo solutie sa o extind doar la stanga?:-?

    RăspundețiȘtergere
  3. Ti-am explicat si la mine [:)], ai posibilitate de reglare si pentru partea din dreapta.

    Acum vreau sa-mi dai opt titluri de melodii instrumentale [da, opt!] care iti plac si pe care crezi ca se pot recita poezii.
    Alege atent!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa nu strivim corola de minuni, vorba poetului.

    RăspundețiȘtergere
  5. Fantastic....very nice colors.

    Warm greetings from Holland, Joop

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai sa gasesti, dar nu ai sa fii mulţumită de ce afli...

    RăspundețiȘtergere

Despre mine

Fotografia mea
Trupul şi sufletul meu sunt începutul unui mare cântec