Toate pozele, poeziile si picturile sunt proprietatea STANCIU FLAVIA, asa ca nu ai de ce sa-mi copiezi sau sa-mi stergi aiurelile...
Campanie anti-furt
Incalcarea dreptului de autor se pedepseste conform legii nr. 8/1996.

miercuri, 10 august 2011

Marţi





Mi-am făcut rezervare zilele trecute
în emisfera stângă a cugetelor tale,
te-am aşteptat până mi-au crăpat zorile
zbătându-se periodic între gene
ca un interludiu,
ca o întrerupere incomodă.
Îmi stă pe limbă dragostea asta a ta
care îşi pierde nasturii pe zi ce trece
nu ştiu dacă mă va crede cineva
când îi voi striga în faţă că dragostea
nu se poartă cu mânuşi
când îi voi striga
că dragostea e ca o chienne
cu jumătate de normă
care obişnuia să fie în tinereţea ei
castă,
feminină,
pudică,
uneori cu simţul umorului...

aş vrea să mă pot cere înapoi
ca să-mi interzic iubirea
mi-aş lua o slujbă cu normă întreagă
***
şi aş coase nasturi

5 comentarii:

Despre mine

Fotografia mea
Trupul şi sufletul meu sunt începutul unui mare cântec