Toate pozele, poeziile si picturile sunt proprietatea STANCIU FLAVIA, asa ca nu ai de ce sa-mi copiezi sau sa-mi stergi aiurelile...
Campanie anti-furt
Incalcarea dreptului de autor se pedepseste conform legii nr. 8/1996.

marți, 8 decembrie 2009

.........

Cam zece mii de clipe care au trecut de cand am zis ca ma opresc…si de data asta definitiv. Ok…am dat gres, si am facut-o in cel mai josnic mod cu putinta. Josnic pentru mine, pentru sufletul meu. La sfarsit promit ca o sa imi cer sincere scuze fata de persoana mea labila si insuficient de capabila sa-si tina promisiunile. Revin : “O, inima,ce-nseamna mari de sange?”.
Ce am mai facut de data asta? Am sabotat iubirea.
Ai simtit vreodata ca viata ta limitata apare pentru o singura fractiune de secunda reamenajata in franturi de linii si versuri de melodie sparta? Ai simtit vreodata ca oricine ti-ar spune ca iubirea aia nu e pentru tine si ca nu faci decat sa iti storci sufletul si sa il pui la loc in fiecare dimineata la ora 8:00,e un total dobitoc? Ai simtit vreodata ca faţa ta capata valente semnificative ale mastilor lui?....ai sabotat vreodata iubirea?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Trupul şi sufletul meu sunt începutul unui mare cântec